пятница, 17 октября 2008 г.

doing up



Langzaam maar zeker gaan we door.



De laatste week is aangebroken, dat
Betekend afrondend werk en de puntjes op de i zetten. Het betekend ook dat alles
Dat nu in volle vaart is moet overgedragen of afgeremd...



En dat is mijn
Bezorgdheid wel, sommige dingen kunnen niet gemakkelijk overgedragen worden,
Maar ook niet afgeremd Het is belangrijk dat het grote werk onder de meisjes
Van San Nicolaas wordt doorgezet. Dat het ruimte krijgt te ontwikkelen en door
Te groeien. Dat betekend dat het ook uw gebeden nodig heeft. Wilt u het meenemen
In uw gebeden?



Afgelopen week kwamen er verschillenden tot Christus, en
Dat is waar mijn hart om juicht Gered voor de poorten van de Hel. Afgelopen
Woensdag sprak ik in de openlucht, op een bijeenkomst� onder de bomen. En ik heb
De groep mensen gezegd dat een onderdeel van geestelijke groei is: uitgaan onder
De volkeren. Te beginnen in je eigen omgeving, dan je land en dan de wereld. God
Begint altijd klein, om dat uit te doen spruiten.



Daarna ging ik meteen
Door naar San nicolaas, waar 4 vrouwen hun leven overgaven in handen van de
Heere Jezus, een van hen greep mij aan en smeekte me met tranen in de ogen, of
We haar konden helpen. Ze overhandigde de dag erna mij haar basepijp. Ze was een
Gebruiker, maar wilde stoppen. Ze beleed het hardop, haar baas hoorde het, werd
Boos en ontsloeg haar. Hij stuurde haar naar haar kamer en vandaag wordt zo op
Het vliegtuig gezet naar Colombia.



Ik hoop haar straks nog te spreken
Voor ze gaat. Huilend van wanhoop kwam ze naar me toe, nu met opgeheven hoofd
Verliet ze de bar, toen ik boven bij haar kwam zei ze: God koos ervoor mij te
Redden hier in deze drek, Hij zag hier naar mij om, dan zal hij dat ook in de
Drek van Colmbia doen. Hij zorgt voor me Dat was een getuigenis Bidt u ook
Voor haar. God is zo groot



Ook gisteren mocht ik in de avond een dokter
Thuis bezoeken, een christen, hij wilde met me spreken, samen met zijn vrouw en
Nog wat anderen. Ze hoorden antwoorden op hun vragen, in hun studie hadden ze
Geleerd om oplossingen te zoeken voor het probleem, maar in de praktijk werkte
Het heel anders zeiden ze: hoe kon het dat er deze avond zulke praktische
Antwoorden kwamen? Heel simpel zei ik: Gods woord En dat is de waarheid: Gods
Woord



Vandaag weet ik niet wat de dag gaat brengen, maar ik weet wel
Wie hem gaat brengen. Jezus En hij zal mij aan zijn hand geleiden naar de
Juiste situaties en� me de juiste mogelijkheden geven om te getuigen.� Ik zie
Terug op een zware maand, maar ... Ik zie ook de stappen die zijn gezet. En het
Land dat tot noch toe is veroverd. Daar wordt ik blij van, daar ben ik gelukkig
Mee. Iedere ziel is er 1. Geen ziel is te min.



Ik ben dankbaar voor de
Vele bijbels die mochten worden uitgedeeld onder de vrouwen of animeerdames
Zoals ze volgens een contract heten. Ik ben dankbaar voor de gebeden die zijn
Opgezonden, wereld wijd met als doel een zegen over dit werk te vragen. Ik ben
Dankbaar dat God getrouw is gebleven, en... Dat er zoveel vrucht mag zijn op het
Werk. Een van de meisjes schreef me in een e-mail dit:�



I thank God for
The bible you gave me. I thank God for you because I think you are the mother
Teresiah for the parihas of San Nicolaas.
God will bless you� for the
Work...



Dank u wel, u heeft dit mogelijk gemaakt, het is geen werk van
Peter, of Jorim, of wie dan ook, het is het werk van God, en hij heeft ons allen
Willen gebruiken als een schakeleltje of gereedschap.En het doel was, zielen te
Winnen voor Christus, maar ook uit te stappen in geloof, en uw ding te toen voor
Eer en Glorie van Gods naam



Hartelijke groeten Peter

doing up, doing up a car, doing up a house, doing up a tie.



Комментариев нет: